Beställ nu och motta din FelineBox meddetsamma.



FAQ - Vanliga frågor



  • Allmän om innehålet i FelineBox
    Varje månads FelineBox innehåller både leksaker och godsaker. Innehållet är olika från månad till månad och därför får du aldrig två FelineBoxar som är lika. Vi lägger kvalitetsleksaker och kvalitetsgodsaker från kända märken i boxarna och du kan förväntadig 4-6 härliga saker i varje FelineBox. Då och då kan vi också lägga smarta saker i boxen som är bra att ha som kattägare. Sakerna passar alltid för säsongen. Läs mer om leksakerna och godsakerna i nästa två punkter.
  • Hur många produkter finns det i boxen?
    Det finns alltid mellan 5-6 produkter i varje månadsbox. Det kan variera för varje månad därför att vi anser att kvalitet har stor betydelse och därför strävar vi efter att finna kvalitetsprodukter från de bästa producenterna.
  • Vad finns det i en FelineBox?
    FelineBox levereras sprängfylld med leksaker, läroverktyg, snacks, godsaker, vård. Vi väljer själva våra produkter och därför förnyas innehållet varje månad. När vi väljer ut våra produkter lägger vi stor vikt på variation, nyheter och hälsa och vi använder därför märken som HONG, Hills, Royal Canin, Hunter, Buster, Trixie, United Pets.
  • När skickar vi ut FelineBoxarna?
    Vi skickar ut boxen den 1:a varje månad. Boxen levereras inom 1-5 vardagar:-) Om du inte kan vänta på din första box och vill ha den tidigare, skriv då detta i kommentarsfältet vid anmälan, så skickar vi en box så fort som möjligt
  • Och om jag har två eller flera katter?
    Vår erfarenhet är att två katter lätt kan dela en FelineBox.Kom ihåg att skriva ner alla dina katters namn vid anmälan så att vi kan se hur många du har.Du kan självklart också beställa flera boxar, så att båda dina katter får sin egen box. Det kan du göra genom att beställa en gång till varje katt.Har du mer än två katter kan du prova med 1-2 boxar. Det är alltid möjligt att ändra ditt val om du får för mycket.
  • Hur anmäler jag mig?
    Anmälan kan göras via www.felinebox.se1. Du kan klicka på "Anmäl dig här" knappen.2. Välj din startperiod3. Fyll i din leverans- och betalningsinformation, sedan får du en bekräftelse via e-post.Din första box skickas nästa månad. Anmälan via e-post (banköverföring).Vi rekommenderar alltid anmälan via vår webbsida, men önskar du betala via banköverföring kan du skicka ett e-postmeddelande till info@felinebox.se varefter vi svarar med en förfrågan kring relevant information: namn, adress, telefonnummer och startperiod. Du får samtidigt vårt registrerings- och kontonummer så att en betalning kan göras. Anmälan via telefon.Skulle det uppstå problem med anmälan via hemsidan, så sitter vi redo vid telefonen för att hjälpa dig.Ring på +45 71 99 71 09 så hittar vi en lösning
  • Hur deltar jag i FelineBox tävlingar?
    Du kan delta genom att följa oss på Facebook:www.facebook.com/felinebox.se Vi hälsar alla välkomna att visa upp sina katter, för vilken katt vill inte visa upp sig!Vi genomför ofta tävlingar där man kan vinna extra produkter eller gratis FelineBoxar och skulle du på förhand vara medlem så är månadens box självklart GRATIS!
  • Vad kostar frakten?
    Fraktpriset är 39 kr till svenska adresser. Till att börja med skickas FelineBox utan utdelning, det vill säga boxen skickas till närmaste postkontor/postbutik/postbox.
  • Varför är det prisskillnad?
    Grunden till prisskillnaden mellan 1, 3 och 6 månader är att det är enklare för oss att planera de kommande månaderna ju längre perioder du väljer och därmed hämta in anbud från leverantörerna. Det gör så att vi kan göra boxens innehåll ännu mer intressant och höja kvaliteten. Ju längre startperiod du väljer för din FelineBox, ju lägre pris kan vi erbjuda på FelineBoxen. Ingen bindningstid - Även om du väljer en startperiod på 3 eller 6 månader kan du enkelt avbeställa efter exempelvis 1-2 månader. Men då faller det bort de erbjudanden/rabatter du har fått under perioden, och du kommer att behöva betala tillbaka den rabatt du fått under perioden då den endast gäller om du är medlem av FelineBox under hela perioden.
  • Hur kan jag betala?
    Betalkort När du anmäler dig här på sidan kan du betala med Visa/Dankort, MasterCard och American Express. För närvarande erbjuder vi inte betalning med vanliga Dankort, endast Visa/Dankort. Vi kan erbjuda banköverföring istället.
  • När drar ni betalningen från mitt konto?
    Vi överför betalningen den 1 i månaden.Det kan gå ett par dagar innan överföringen visas på ditt konto beroende på vilken bank du har. Det dras endast för en månad åt gången.
  • Hur avanmäler jag mig?
    Om du vill avsluta ditt medlemskap hos BullerBox loggar du in på "Min sida", där du kan pausa, avsluta och administrera ditt BullerBox-medlemskap. Du kan avbeställa när som helst, kom ihåg att avbeställa senast den 15:e i månaden om du inte önskar nästa månads FelineBox. Det beror på att vi börjar förbereda packningen den 15:e för att se till att alla FelineBoxar kan skickas den 1:a under den kommande månaden. Observera att det inte är en giltig avbeställningsmetod att returnera FelineBoxen, eller att låta bli att betala. Du kommer därför att ansvara för FelineBoxen/FelineBoxarna, returfrakt och ny försändelsefrakt.
  • Hur uppdaterar jag min information?
    Hur uppdaterar jag min information? Om du har ny kundinformation kan du bara skicka den via e-post till info@felinebox.se. Det kan gälla allt från från kattens namn, telefon, e-post eller adress.
  • Reklamation
    Det ges ingen självständig reklamation eller garanti för produkterna, men om så är möjligt ersätter vi skadade varor eller ersätter med annan vara i samma prisklass om skada har uppstått före mottagande. Kontakta oss gärna om du har mottagit skadade varor så tittar vi på det.
  • Ångerrätt & retur
    Det är 30 dagars full ångerrätt på ditt köp, från den tidpunkt du tagit emot din första FelineBox.Om du vill använda din ångerrätt ska du inom 30 dagar från mottagandet av din första FelineBox skicka oss ett tydligt meddelande om att du önskar använda din ångerrätt. Det räcker alltså inte att bara returnera varan eller att låta bli att hämta ut varan på postkontoret. Vi återbetalar beloppet för månadens box när den returnerade varan har mottagits i oanvänt och oskadat skick. Det är du som köper varan som täcker utgiften för returfrakten. Retur ska ske till:FelineBox, Naverland 31A, 2600 Glostrup Denmark






Leverans med Post Nord

Vi tar emot

Behöver du hjälp?

Ring till oss på 0045 71997109 eller skriv till info@felinebox.se